10 kwietnia 2012

matowy efekt

Strasznie podobają mi się matowe lakiery do paznokci ale nie ukrywam, że nie mam żadnego bo zawsze było mi szkoda na nie pieniędzy. Przy ostatniej wizycie w Naturze w szafie Essence zauważyłam ciekawy top coat, który pomoże mi osiągnąć matowy efekt bez kupowania nowych lakierów. Jestem nim zauroczona, aktualnie na moich pazurkach kredowa biel.




... a przy okazji pokaże Wam nowy baletki kupione na targowisku za 19 zł.! Zawsze marzył mi się panterkowy motyw, ale trochę się go bałam, ale teraz wiem, że nie ma powodu.




Dziękuje, że jesteście ze mną. Buziaki do następnego razu. :)
Camill.e 

22 komentarze:

  1. mam ochotę właśnie na tego topa ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, świetny efekt można dzięki niemu uzyskać

      Usuń
  2. kupie sobie chyba taki lakier :D
    śliczne baletki ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. oh la la dobra cena balerinek ! :)
    matowe lakiery jak dla mnie niespecjalnie, chociaż wygląda to nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę kupić ten nowy top :P ten stary mnie denerwuje, ciągle rozmazuje mi wzorki.
    Butki ładne :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o popatrz to ja nawet nie wiedziałam ze był jakiś stary i nowy :) :P

      Usuń
  5. Ja tez lubię matowe lakiery, ale akurat nie takie jasne. :P
    Bardzo ładne balerinki! :>
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana! Zostałaś otagowana u mnie na blog, tag wymyśliłam ja sama, tak więc gorąco zachęcam do zabawy! :)
      Pozdrawiam. :)

      Usuń
  6. Śliczne balerinki!
    Ja za matowymi paznokciami nie przepadam..

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wygląda ta biel !

    a buciki urocze ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Również się w takie zaopatrzę, bo matowe mnie rozczarowały (nawet o tym nowa notka na blogu).. a takie coś chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja też chce taki lakier!!!
    A buciki piękne!
    i ten aparacik na górze... skradł moje serce!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje również, jak tylko go zobaczyłam przeglądając jakieś obrazki w internecie musiał się znaleźć u mnie :P

      Usuń
  10. Mi też podobają się matowe paznokcie, ale na kimś :D
    Już pękacza sobie kupiłam, bo tak mi się podobał... użyłam dwa razy i jakoś mnie nie kusi! Ta biel wygląda super! :D

    Pozdrawiam kochana i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuje, kredowa biel skradła moje serce

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne Balerinki

    Pozdrawiam ciepło z Zielonej Wyspy.
    Cleo.

    http://cleo-inspire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. "Kredowa biel" skradła i moje serce :D Cudowne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje... wasze słowa wiele dla mnie znaczą :)

P.S. Jeśli pojawi się jakieś pytanie na pewno odpowiem pod danym postem. :)