27 marca 2012

stylizacja paznokci

Moje klientki najczęściej wybierają na pazurki jeden kolor plus małe zdobienia. Wszystkie pazurki są naturalne utwardzone kolorowym żelem.
Pierwsze bordo i na jednym złote drobinki uzyskane dzięki złotemu lakierowi Wibo, drugie brązik plus malowanki białą farbką akrylową i trzecie malinowe, granatowe hologramy i malowanki białą farbką.












Uciekam bo dziś harmonogram dnia bardzo napięty, ale wieczorem spotkanie z koleżanką przy dobrym drinku i blasku świec hehe :) Trochę nastroju i odpoczynku w dobrym towarzystwie. Już się nie mogę doczekać.


23 komentarze:

  1. Malinowe byłyby idealne na lato, ten niebieski od razu skojarzył mi się z morzem, plażą... :) wzorek na brązowych śliczny

    OdpowiedzUsuń
  2. Bordowe i brązowe są na prawdę śliczne, pasują do każdej stylizacji, są eleganckie, kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne paznokcie oraz ich koloryy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się pierwsza opcja. Sama też często się na taką decyduję

    OdpowiedzUsuń
  5. najbardziej podobaja mi się te środkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie świetne, ale chyba najbardziej to 2 i 3 mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mam pojecia jak to robisz xd mi nigdy nie wyjdzie! nigdy :D
    http://adriannaislookingforastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo ćwiczenie, naprawdę dużo i wyjdzie. :))

      Usuń
  8. dziekuje :)

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. te z pierwszego zdjęcia podobają mi się najbardziej ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. sprzedaję torebkę, która Ci sie podobala:) zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  11. mam pomalowane paznokcie prawie tak samo jak na pierwszym zdjęciu, różnicą jest brokatowy lakier-ja mam srebrny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o proszę jak podobnie, to bardzo fajna możliwość na zdobienie

      Usuń
  12. Ostatni wzór to coś dla mnie :) Bardzo mi się podoba ;) Zajrzycie do mnie? Dopiero zaczynam i liczę na komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne pazurki :)
    podoba mi się Twój blog:) poobserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje... wasze słowa wiele dla mnie znaczą :)

P.S. Jeśli pojawi się jakieś pytanie na pewno odpowiem pod danym postem. :)